Σεμινάριο για τις ανθρώπινες σχέσεις - τουριστική προβολή από το Δήμο Σικυωνίων

dimos sikyon

Με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών για τη συντήρηση αλλά και την αύξηση του τουριστικού ρεύματος στις περιοχές του Κορινθιακού, σας προσκαλούμε σε σεμινάριο με θέμα τις ανθρώπινες και Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό, που διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Προστασίας και Ορθολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου «Ο Αρίων» Σ.Π.Ο.Α.Κ., τη Δευτέρα 19 Μαρτίου και ώρα 15.00, στην αίθουσα του θεάτρου του Δημοτικού Καταστήματος, Γ. Γεννηματά 2 στο Κιάτο.
Η θεματολογία περιλαμβάνει τις ανθρώπινες σχέσεις στη λογική της υπηρεσίας του ανθρώπου προς τον άνθρωπο, τις Δημόσιες Σχέσεις σε ότι κυρίως αφορά στην εδραίωση της εμπιστοσύνης μεταξύ του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή, την Επικοινωνία με ανάλυση μεθόδων μετάδοσης μηνυμάτων και πειθούς καθώς και βέλτιστες πρακτικές.
Το σεμινάριο, που  θα έχει τετράωρη διάρκεια, θα γίνει από τον  καθηγητή τουριστικών σπουδών και επικεφαλής της εταιρίας συμβούλων τουρισμού του Συνδέσμου Νότη Μαρτάκη.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής
Δομετίου Βασίλειος

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Α.  ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

α. Ελευθερία συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα

β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).

γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών

δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)

ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).

Στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.

β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).

γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)

δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).

ε. Λογική/Θυμικό

στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα

ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).

η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο

θ. Εφαρμογές της υποβολής ( πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.

ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).

Διάρκεια : 60 λεπτά

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

α. Ορισμός- Ανάλυση

β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή

γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.

δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις).

ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).

Διάρκεια : 60 λεπτά.

Δ. CASE STUDIES

α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης

β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη

γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη

δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.

Ε. Οι τουαλέτες.

Διάρκεια : 30 λεπτά

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 4 ΩΡΕΣ ΜΕ 10ΛΕΠΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ.

Έναρξη : 15.00