ΚΟΡΙΝΘΙΑ

Δήμος Κορινθίων : Συζητούμε με τα παιδιά για την ανακύκλωση & το περιβάλλον

0

Από το 8ο δημοτικό σχολείο της Κορίνθου ξεκίνησε την Πέμπτη 10.2.22 ο 2ος κύκλος ενημερώσεων στα δημοτικά σχολεία του δήμου Κορινθίων, μια δράση που έχει στόχο την συζήτηση με τα παιδιά, την ενημέρωση, την κατάθεση προτάσεων και απόψεων για θέματα που τώρα περισσότερο από ποτέ είναι όχι μόνο επίκαιρα αλλά και καθοριστικά για την βιωσιμότητα του πλανήτη, την αναβάθμιση του περιβάλλοντος στο οποίο ζούμε.

✔️Καθαριότητα, ✔️ανακύκλωση, ✔️κομποστοποίηση, ✔️ατμοσφαιρική ρύπανση, ✔️κλιματική αλλαγή, ✔️χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας

είναι τα θέματα που έθεσε στα παιδιά και συζήτησε με τα παιδιά ο υπεύθυνος των δράσεων κ.Ανδρέας Πανούσης, Μηχανικός Περιβάλλοντος και ειδικός σύμβουλος του δημάρχου Κορινθίων.

Η ενημέρωση και συζήτηση συνεχίστηκε την Παρασκευή 11.2.22 στο σχολεία του Λεχαίου και την εβδομάδα που «τρέχει» στα σχολεία του Σοφικού και της Αλμυρής. Οι μαθητές των σχολείων με το πέρας της παρουσίασης έλαβαν τσάντες πολλαπλών χρήσεων, φυλλάδια αλλά και γόμες.

Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται από τον Μηχανικό Περιβάλλοντος και σύμβουλο του Δημάρχου κ.Ανδρέα Πανούση και τυγχάνουν μεγάλης αποδοχής. Δάσκαλοι και μαθητές συμμετέχουν ενεργά στέλνοντας ένα ηχηρό και ελπιδοφόρο μήνυμα για τον τρόπο που οι επόμενες γενιές αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται το περιβάλλον.

⏩Ο 2ος κύκλος των ενημερώσεων ολοκληρώνεται αύριο Παρασκευή ενώ θα ακολουθήσει και τρίτος με περισσότερα σχολεία αφού η ανταπόκριση είναι τεράστια και τα αιτήματα συμμετοχής είναι πολλά.

▶Στο σχολείο της Αρχαίας Κορίνθου η προγραμματισμένη παρουσίαση αναβλήθηκε λόγω κρουσμάτων covid και θα επαναπροσδιοριστεί.

Φωτιά στο πλοίο Euroferry Olympia: Μεταφέρονται στην Κέρκυρα 278 επιβαίνοντες – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Previous article

Εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στο Κιάτο για τα αγροτικά προβλήματα στην Κορινθία και το μέλλον της ελληνικής γεωργίας

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *