Πολύ καλές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζονται στην επίσημη ιστοσελίδα της Περιφέρειας.
Το βασικό μήνυμα Peloponnese: Greece beyond the obvious”, σύμφωνα με την Περιφέρεια, βρίσκει απήχηση σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η καμπάνια, που δέχθηκε σφοδρή κριτική από κάποιες περιφερειακές παρατάξεις, στοχεύει στο να αναδείξει και να προωθήσει, τις μοναδικές εμπειρίες και τα αξιοθέατα της Πελοποννήσου, μέσα από τα μάτια των πιο σημαντικών πρεσβευτών της, των κατοίκων της.
Προσκαλεί τους δυνητικούς επισκέπτες, σε ένα γενναιόδωρο κέρασμα στα καταγάλανα νερά της, τη μακραίωνη ιστορία της, τα γραφικά χωριά της, τους πετρόχτιστους πύργους της και τις γεμάτες ζωή γειτονιές της.
Ως ένα πρώτο βήμα, τους ζητά να την αναζητήσουν και να την βάλουν ψηλά στις προτιμήσεις τους, αλλά και στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.
Με βασικό όχημα ένα video spot, η καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου εστιάζει κυρίως σε ψηφιακά μέσα και προβάλλεται στην Ελλάδα και τις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ελβετίας και της Μεγάλης Βρετανίας.
Για την επιμέρους στόχευσή της αξιοποιούνται μία σειρά από εξειδικευμένα consumer insights και online εργαλεία.
Η ψηφιακή διαφημιστική προβολή, πραγματοποιείται σε rich media formats, σε Facebook, Instagram, YouTube και Verizon και έχει ήδη σημειώσει 2,2 εκατ. impressions και πάνω από 1 εκατομμύριο video views στο YouTube, 10,3 εκατομμύρια impressions και 790 χιλιάδες views, σε Facebook και Instagram.
Η κάλυψη είναι στους 3 εκατομμύρια χρήστες (reach).
Λαμβάνοντας υπόψη την τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, αλλά και το εγκεκριμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η καμπάνια αφορά στην περίοδο Αυγούστου – Οκτωβρίου 2021.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, τόνισε: “Σε μια δύσκολη περίοδο, τόσο για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, όσο και για όλη τη χώρα, εργαζόμαστε ακατάπαυστα έχοντας στόχο την ολοκληρωμένη ανάπτυξη και προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του τόπου μας με καινοτόμο και δημιουργική προσέγγιση και με σημείο εκκίνησης τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της, τους ίδιους τους ανθρώπους της Πελοποννήσου”.
Η αντιπεριφειάρχης Τουρισμού, ‘Αννα Καλογεροπούλου, είπε: “Η καμπάνια αυτή αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης στρατηγικής, που ήδη ξεδιπλώνεται, με στόχο η Πελοπόννησος να αποτελέσει έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό, βασισμένο στις αρχές της βιωσιμότητας, της αυθεντικότητας και της εμπιστοσύνης. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας κατεύθυνση και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας, θέτοντας κάθε φορά όλο και πιο υψηλούς στόχους”.
Πηγή: ertnews.gr
Comments